loading...

كريپتون

09120857730

بازدید : 736
11 زمان : 1399:2

كافي كريمر

نام هاي ديگر: پودر شير ، كافي كريمر نباتي ، كافي ميت ، كرم قهوه، سفيد كننده قهوه ، Coffee Creamer
محصول كشور: هلند، آلمان
بسته بندي 25 كيلويي
كافي كريمر مواد مايع يا دانه اي هستند كه براي جايگزيني شير يا كرم به عنوان يك افزودني براي قهوه، چاي، شكلات داغ و ساير نوشيدني ها استفاده مي شوند. آنها حاوي لاكتوز نيستند و بنابراين معمولا به عنوان غير لبني ناميده مي شود، اگرچه بسياري از آنها حاوي كازئين، كه همان پروتئين حاصل از شير است مي باشند. محصولات خشك دانه اي نيازي به يخچال ندارند و مي توانند در مكان هايي كه يخچال ندارند استفاده شود و ذخيره شود. مخلوط هاي مايع غير لبني بايد بعد از باز شدن به سختي بسته و يخ زده شوند. برخي از كافي كريمرهاي غير لبني حاوي شيريني و طعم دهنده هايي مانند وانيل، فندق يا كرم ايرلندي هستند. همانطور كه با ديگر محصولات غذايي فرآوري شده، نسخه هاي كم كالري و كم چربي براي كرم هاي غير لبني در دسترس هستند.

كافي كريمر

تاريخچه كافي كريمر

در سال 1958، يك شركت نستله، بيشتر چربي شير را با روغن گياهي جايگزين كرد و پروتئين شير را كاهش داد و محصولي را كه به راحتي در مايعات داغ حل شده بود توليد كرده بود. محصول جديد با نام تجاري Coffee Mate عرضه شد كه امروز پرفروش‌ترين نوع اين محصول است. كافي ميت در 25 طعم مختلف از جمله، خامه بادام پاريزيان، شيريني زنجبيلي و قهوه موكا نعناع در ايالت كاليفرنياي آمريكا توليد مي‌شود. مواد تشكيل دهنده كافي ميت يا انواع ديگر كافي كريمر، آب، شربت ذرت (عصاره يا سيروپ ذرت)، دانه سويا هيدروژنه، روغن پنبه دانه، كازئينات سديم، فسفات پتاسيم (دي پتاسيم فسفات) و كاراگينان است.

كاربرد كافي كريمر

عناصر كافي كريمر

كافي كريمر نوعي روغن گياهي است كه از روغن سبزيجات هيدروژنه ،مشتقات شير، شربت گلوكز و غيره ساخته شده است و از طريق يك سري مراحل از جمله امولاسيون جايگزيني، همگن كردن كلرها و خشك كردن با متد اسپري كردن حاصل مي شود. با توسعه روزافزون صنايع غذايي ،نقش پودر شير خشك گياهي در صنايع غذايي بيشتر برجسته مي شود و خواص فيزيكي و قيمت مناسب آن بيشتر مورد علاقه مشتريان قرار مي گيرد.

فارسي

PGPR

PGPR

نام ديگر:روغن روان كننده شكلات، پلي گليسرول پلي رسينولئات، هموپليمر، E476
برند: kerry هلند, بلژيك Oleon
بسته بندي: بشكه
پلي گليسرول پلي رسينولئات يا همان PGPR امولسيفايري است كه از پليمريزاسيون اسيدهاي چرب (روغن كرچك يا روغن سويا) و گليسرين در غلظتهاي مختلف بدست مي آيد. در شكلات، شكلات تركيبي و پوشش هاي مشابه، PGPR عمدتا با مواد ديگر مانند لسيتين براي كاهش ويسكوزيته استفاده مي شود. پلي گليسرول پلي رسينولئات اصطكاك بين ذرات جامد (مانند كاكائو، شكر، شير) را كاهش داده و متقابلا ويسكوزيته پلاستيك شكلاتهاي تهيه شده با كره كاكائو و يا جانشين كره كاكائو را كاهش مي دهد و از اين طريق تعامل ميان ذرات شكر و چربي را بهبود مي بخشد. استفاده همزمان از PGPR و لسيتين در شكلات تاثير سينرژيستي دارد، يعني تركيب موجود بهترين تاثير و عملكرد را در شكلات به جاي مي گذارد. همچنين مي تواند به عنوان يك امولسيفاير در اسپري ها و سس سالاد استفاده شود، يا براي بهبود بافت محصولات پخته شده بكار رود.

PGPR

كاربرد PGPR در شكلات

PGPR ويژگي هاي جريان شكلات و شكلات تركيبي را بهبود مي بخشد، به خصوص در نزديكي نقطه ذوب، مي تواند كارايي فرآيند پوشش شكلات را بهبود بخشد. پوشش هاي شكلات با جريان PGPR در اطراف شكل محصولات بهتر پوشيده مي شوند و باعث پخش شدن يكنواخت شكلات روكشي بر روي مغزي مي گردند. همچنين عملكرد تجهيزات مورد استفاده براي توليد محصولات جامد را بهبود مي بخشد. شكلات به شكل قالب بهتري وارد مي شود و محصوالت را احاطه كرده و هوا را به راحتي آزاد مي كند و باعث جلوگيري از حباب زدن شكلات مي گردد. PGPR همچنين مي تواند براي كاهش مصرف كره كاكائو ، CBS و ساير جانشينهاي كره كاكائو مورد استفاده قرار گيرد. اين محصول باعث مي شود ذرات جامد در شكلات در كره كاكائو به حالت تعليق درآمده و با كاهش ويسكوزيته شكلات، كره كاكائو كمتري استفاده مي شود و موجب صرفه جويي در هزينه ها ميشود، زيرا كره كاكائو يك عنصر گران قيمت است.
از كاربردهاي PGPR در مارگارين اين است كه خاصيت مالش پذيري (spreadability) را بهبود مي بخشد و باعث پايداري و ثبات شبكه امولسيون در مارگارينهاي با چربي پايين مي شود.

كاربرد PGPR

فارسي

كازئينات سديم

كازئينات سديم

كازئين و آب پنير دو نوع پروتئين هستند كه به طور طبيعي در شير يافت مي شوند. هر دو پروتئين به صورت گسترده براي توليد پودر پروتئين و مكمل ها استفاده مي شوند. كازئينات سديم حاوي پروتئين كازئين استخراج شده است، اما به عنوان يك افزودني غذايي استفاده مي شود. اگر به شير حساسيت داريد، لازم است از سديم كائازين استفاده كنيد. به غير از خطر براي افراد مبتلا به آلرژي شير، سديم كازئين با عوارض جانبي همراه نيست.

كازئينات سديم

مرور كلي بر كازئينات سديم

حدود 82 درصد پروتئين هاي شير متعلق به خانواده كازئين هستند. پروتئين هاي كازئين در معرض حرارت قرار دارند. در نتيجه، آنها پاستوريزه مي شوند و مي توانند خشك شوند و بازسازي شوند، در حالي كه ارزش تغذيه خود را حفظ مي كنند، گزارشات شير شير دانشگاه دانشگاه كرنل را گزارش مي دهند. كازئين سديم با مخلوط كردن كازئين استخراج شده با تركيبات سديم مانند هيدروكسيد سديم ساخته مي شود. سپس مخلوط براي توليد پودر كازئين سديم خشك مي شود. كازئين سديم پروتئين اصلي را حفظ مي كند، اما كيفيت هاي ديگر تغيير مي كنند. يك تفاوت مهم اين است كه كازئين شير به راحتي در مايعات حل نمي شود، در حالي كه كائيسين سد محلول است. از آنجا كه سديم كازئين حاوي پروتئين شير است، مي تواند يك واكنش آلرژيك ايجاد كند و اگر شما به شير حساسيت داريد بايد از آن اجتناب شود. هر گونه كازئين در مواد تشكيل دهنده بايد توجه داشته باشيد كه از شير مي آيد. آگاه باشيد كه محصولات حاوي لبنيات و غير لبني حاوي سديم كازئين هستند.

منابع كازئينات سديم

نزديك به ۸۰ درصد از پروتئين موجود در شير گاو و پنير از نوع كازئين است. براي تهيه اين پروتئين، شير گاو بي‌چربي را با اسيد رقيق يا پنيرمايه عمل‌آوري مي‌كنند، كازئين شير ته‌نشين مي‌شود. سپس ماده رسوب‌شده را صاف و خشك مي‌كنند. پس از توليد، كازئين به شكل دانه‌اي يا كلوخه‌اي و به رنگ مايل به سفيد تا زرد به دست مي‌آيد. هنگام تهيه اسيد لاكتيك از شير دست‌نخورده نيز مقداري كازئين به عنوان محصول فرعي توليد مي‌شود. بيشتر توليد كازئين با رسوب اسيدي است. سديم كازئين از شير گاو به وسيله اسيد پيشگيري شده ياك و شير گاو توليد شده است و سپس به سديم كازئين تبديل مي شود. توليد كنندگان اغلب از كائينات سديم براي افزايش محتواي پروتئين استفاده مي كنند اما همچنين نقش هاي غير مغذي را پر مي كند. به عنوان مثال، بافت، غذاها مانند سس ها را ضخيم تر مي كند و با چربي مخلوط مي كند تا از مايعات جدا نشود. كازئينات سديم در برخي از محصولات به راحتي قابل شناسايي است زيرا آنها مربوط به لبنيات هستند. به عنوان مثال، اگر مواد تشكيل دهنده را بررسي كنيد، آن را در برخي از مارك هاي بستني، محصولات پنير، ماست و دوغ پيدا خواهيد كرد. براي كائازينات سديم در غذاهاي تغذيه اي و نوشيدني هاي ورزشي استفاده كنيد. انواع محصولات پخته شده و ديگر محصولاتي كه روزانه از آنها مصرف مي كنيد نيز مانند محصولات گوشتي، ماكاروني و سوپ حاوي سديم كازئينات هستند.

كاربرد كازئينات سديم

كاربردهاي كازئينات سديم

مهمترين ويژگي كازئينات سديم اين است كه به آساني در آب حل مي گردد و در غلظت هاي كم محلولي با ويسكوزيته مناسب تشكيل مي شود و در بالاي حجم بحراني از ذرات كازئينات ژل تشكيل مي دهد كه خواص بافتي مطلوبي را در محلول ايجاد مي كند. اين محصول يك ماده غذائي افزودني است كه به عنوان ماده‌اي اتصال دهنده، امولسيون كننده، سفيد كننده و ورآورنده عمل مي‌كند. در بسياري از كشورها به عنوان امولسيون كننده در تهيه سوسيس و كالباس و به عنوان جانشين شير و خامه در فرآورده هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين در محصولاتي مانند پنير ، ماست، بستني و كافي كريمر نيز استفاده مي شود. از كازيين براي ساخت پلاستيك‌ها، چسب‌ها، آهارزدن كاغذ و پارچه، توليد رنگ‌هاي داخلي قابل شستشو و پرداخت و جلاي چرم استفاده مي‌شود. چسب كازيين خمير ضد آب سردكاري است كه از حل‌كردن كازئين در يك قلياي ملايم مانند آمونياك ساخته مي‌شود. كازئينات علاوه بر استفاده در صنايع غذائي در صنايع داروئي و توليد مواد اوليه دندانپزشكي نيز كاربرد دارد .

فروش كازئينات سديم

بازرگاني تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي خريداران از طريق وب‌سايت خود، كازئينات سديم مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد.

فارسي

بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان به گروهي از مواد اطلاق مي شوند كه جهت بهبود بعضي از خواص خمير و كيفيت نان به آرد گندم و يا خمير آن اضافه مي‌شود. بهبود دهنده ها به نانوا كمك مي كند تا محصولي با حجم و شكل ظاهري بهتر و با قابليت حفظ تازگي بيشتر در طول مدت زمان مصرف توليد نمايد. بهبود دهنده‌ نان باعث افزايش كيفيت و كارايي نان و ماندگاري بيشتر محصول نهايي كه همان نان است مي‌شوند. معمولا بهبود دهنده براي خميرهايي است كه خميرمايه دارند و مدت ور آمدن طولاني دارند و به ازاي هر نيم كيلو 2 تا 3 گرم ريخته ميشود. از مزاياي بهبود دهنده ها در خمير اين است كه به گسترش خمير سرعت مي دهندو مدت زمان ورآمدن خمير را كاهش مي دهد و آن را به شرايط مختلف آب و هوايي و دمايي مقاوم مي‌سازد و از وا رفتن خمير در مرحله تخمير نهايي و پخت نان جلوگيري مي‌كند. امروزه در كشورهايي چون ايران به علت تكنولوژي پايين آسيابها و دستگاههاي توليد آردتوليد شده مرغوربيت كافي را ندارد.مثلا از يك كارخانه آرد در طول يك هفته شاهد چند نوع آرد با تلورانس كيفيت متفاوت هستيم. خوب نوع گندم هم متفاوت است. اكثرا نانوا ها از سست بودن آرد شكوه دارند. قيمت نان هم كه براي نانوا مشكل درست كرده است. بهبود دهنده ها جزء مهمي از پخت در كارخانه هاي مدرن توليد محصولات نان هستند.

بهبود دهنده نان

مهمترين اثرات بهبود دهنده هاي نان:

  • كمك به فرآيند تخمير، مانند فرآورده هاي آنزيمي همچون آرد تهيه شده از آرد مالت و يا آلفا آميلاز تهيه شده از منابع قارچي
  • كمك به حفظ و نگهداري گاز، مانند تركيبات اكسيد كننده و از جمله اسيد آسكوربيك يا همان ويتامين سي
  • كمك به بهبود رنگ مغز نان، مانند آرد سويا
  • كمك به فرآيند توليد گاز، مانند غذاي مخمر از جمله كلرو آمونيوم
  • گلوتن موجب تثبيت شكل نهايي محصول مي‌شود و بر نرمي و كش آمدن بافت محصول نهايي تأثير دارد.
  • پروپيونات كلسيم مانع از رشد باكتري و قارچ مي شود و در نتيجه ماندگاري محصول را تا 3 برابر افزايش ميدهد.
  • پروپيونات سديم براي جلوگيري از رشد كَپك‌ها به ميزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده مي‌شود.
  • كمك به حفظ نرمي نان مانند گليسرول مونو استئارات GMS

فروش بهبود دهنده ارد

فروش بهبود دهنده

بازرگاني تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي خريداران از طريق وب‌سايت خود ،انواع بهبود دهنده هاي مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد.

فارسي

كتراك

واردكننده كتراك

كتراك

نامهاي ديگر: katrak , ماده منبسط كننده غيرانفجاري، تخريب كننده سنگ، تخريب كننده بتن، ضد بتن ساروج
بسته بندي: 30 دقيقه اي در كيسه هاي20 كيلويي و 2ساعته و 12 ساعته در كيسه هاي 25 كيلويي
مدت نگهداري: دو سال در بسته بندي اوليه در دماي ۵ الي ۳۵ درجه سانتيگراد.
قابليت حل: محلول در آب
شكل ظاهري: پودر طوسي رنگ
گريد: صنعتي

فروش كتراك

كتراك چيست

كتراك يك عامل تخريب كننده ي بدون صدا و غير انفجاري است كه بدون ايجاد سر و صدا، ارتعاش، آلودگي هوا و يا آلودگي محيط زيست، سنگ يا بتن را به راحتي ( به صورت كنترل شده ) قطعه قطعه ميكند. اين ماده يك پودر خشك است كه هنگام مخلوط شدن با آب با نيروي تا 8000 تن در هر متر مربع توليد ميكند. اخذ هيچ مجوزي يا پروانه اي براي استفاده از آن لازم نيست. كتراك در مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد كه در آن استفاده از مواد منفجره يا وسايل مكانيكي (مثلا در نزديكي ساختمان ها، كابل هاي زيرزميني، لوله هاي گاز، لوله هاي نفت و آب يا مناطق حساس به صدا) غير ممكن و نا ايمن است. كتراك يك پودر بي ضرر و غير سمي است ، كه كارآمد، با استفاده آسان و بسيار قابل اعتماد در همه انواع شرايط - حتي زير آب است. از آنجا كه قابليت اطمينان آن اثبات شده است، توسط تمام شركت هاي مهندسي عمران و ساخت و ساز در سراسر ايران استفاده مي شود. اين ماده همچنين به عنوان ملات منبسط كننده شناخته شده است، اين محصول كاملا ساده و بي خطر براي استفاده است و تا كنون در همه انواع سنگ ها و حتي بتن مسلح بكار رفته است.

كاربرد كتراك

1-استخراج معادن سنگ
2- تخريب صخره هاي سنگي و احجام بتني.
3-حفاري و احداث تونل ها
4- تخريب بـتن هاي مسلـح و غيرمسلح (نظيـر ديوارها، فونداسيونها و….).
5- تخريب در زير آب.

كاربرد كتراك

طريقه استفاده كتراك

كتراك را ابتدا با نسبت 2 به 1 با آب خالص مخلوط كرده، سپس دوغاب حاصله را به مقدار معين ، تا 80% ارتفاع چال پر مي كنيم. سپس سرچال را با گوه چوبي مي كوبيم تا در چال بسته شود. سپس پس از نيم ساعت از ريختن كتراك در داخل چال، فعل و انفعالات شيميايي انجام مي گيرد وتوليد گاز مي كند. در اثر فشار گاز گوه چوبي مقداري به سمت بالا حركت مي كند. لازم به ذكر است كه بايستي دقت شود تا نيم ساعت پس از ريختن دوغاب در داخل چال مجدداً پتك ها را در داخل چال بكوبيم. براي اينكه كتراك عمل شكستن را به طور كامل انجام دهد بايستي 1 تا 2 ساعت به آن فرصت داده شود. اين زمان بستگي به سختي سنگ دارد.
- تقريبا 2 كيلوگرم دوغاب كتراك در هر سوراخ با عمق 1 متر و قطر 38 ميلي متر استفاده مي شود. قطر سوراخ توصيه شده 38 ميلي متر است سوراخ ها نبايد با قطر بالاي 45 ميلي متر حفاري شوند.
- ما توصيه مي كنيم كه از تجهيزات حفاري پنوماتيك استفاده شود (نه ابزار هاي الكتريكي). كتراك بايد با آب شيرين سرد مخلوط شود و در اوايل روز قبل از اينكه سنگ يا بتن زير نور خورشيد گرم شود.
- سوراخ ها بايد فاصله اي بين 300 تا 350 ميلي متر داشته باشند. فاصله نزديكتر، دقيق تر خواهد بود.
- مهم است كه شما سنگ يا بتن را به صورت باز و جدا از يكديگر بشكنيد . سنگهايي كه شكسته شده اند، بايد از در حد امكان از هم جدا گردند.
- هنگام حفاري تخته سنگهاي آزاد، بايد تقريبا 80٪ از طول مته را براي سوراخ كاري استفاده نمود. براي سطوح بتني يا صخره اي در حفاري ها، اين عامل عامل در حدود 10٪ است.
- كتراك تقريبا 8000 تن در هر متر مربع نيرو توليد ميكند و بايد با دقت مورد استفاده قرار گيرد. پيشنهاد شده است كه پس از ريختن، منطقه پاكسازي شود؛ گاهي مشاهده شده است كه دوغاب كتراك از سوراخ ها به صورت پف بالا ميزند اين در صورتي است كه بخار بيش از حد ايجاد شده باشد.

طريقه استفاده كتراك

فروش كتراك

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز، كتراك مورد نياز مشتريان عزيز را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

فارسي
Tags:

كافي كريمر

نام هاي ديگر: پودر شير ، كافي كريمر نباتي ، كافي ميت ، كرم قهوه، سفيد كننده قهوه ، Coffee Creamer
محصول كشور: هلند، آلمان
بسته بندي 25 كيلويي
كافي كريمر مواد مايع يا دانه اي هستند كه براي جايگزيني شير يا كرم به عنوان يك افزودني براي قهوه، چاي، شكلات داغ و ساير نوشيدني ها استفاده مي شوند. آنها حاوي لاكتوز نيستند و بنابراين معمولا به عنوان غير لبني ناميده مي شود، اگرچه بسياري از آنها حاوي كازئين، كه همان پروتئين حاصل از شير است مي باشند. محصولات خشك دانه اي نيازي به يخچال ندارند و مي توانند در مكان هايي كه يخچال ندارند استفاده شود و ذخيره شود. مخلوط هاي مايع غير لبني بايد بعد از باز شدن به سختي بسته و يخ زده شوند. برخي از كافي كريمرهاي غير لبني حاوي شيريني و طعم دهنده هايي مانند وانيل، فندق يا كرم ايرلندي هستند. همانطور كه با ديگر محصولات غذايي فرآوري شده، نسخه هاي كم كالري و كم چربي براي كرم هاي غير لبني در دسترس هستند.

كافي كريمر

تاريخچه كافي كريمر

در سال 1958، يك شركت نستله، بيشتر چربي شير را با روغن گياهي جايگزين كرد و پروتئين شير را كاهش داد و محصولي را كه به راحتي در مايعات داغ حل شده بود توليد كرده بود. محصول جديد با نام تجاري Coffee Mate عرضه شد كه امروز پرفروش‌ترين نوع اين محصول است. كافي ميت در 25 طعم مختلف از جمله، خامه بادام پاريزيان، شيريني زنجبيلي و قهوه موكا نعناع در ايالت كاليفرنياي آمريكا توليد مي‌شود. مواد تشكيل دهنده كافي ميت يا انواع ديگر كافي كريمر، آب، شربت ذرت (عصاره يا سيروپ ذرت)، دانه سويا هيدروژنه، روغن پنبه دانه، كازئينات سديم، فسفات پتاسيم (دي پتاسيم فسفات) و كاراگينان است.

كاربرد كافي كريمر

عناصر كافي كريمر

كافي كريمر نوعي روغن گياهي است كه از روغن سبزيجات هيدروژنه ،مشتقات شير، شربت گلوكز و غيره ساخته شده است و از طريق يك سري مراحل از جمله امولاسيون جايگزيني، همگن كردن كلرها و خشك كردن با متد اسپري كردن حاصل مي شود. با توسعه روزافزون صنايع غذايي ،نقش پودر شير خشك گياهي در صنايع غذايي بيشتر برجسته مي شود و خواص فيزيكي و قيمت مناسب آن بيشتر مورد علاقه مشتريان قرار مي گيرد.

فارسي

PGPR

PGPR

نام ديگر:روغن روان كننده شكلات، پلي گليسرول پلي رسينولئات، هموپليمر، E476
برند: kerry هلند, بلژيك Oleon
بسته بندي: بشكه
پلي گليسرول پلي رسينولئات يا همان PGPR امولسيفايري است كه از پليمريزاسيون اسيدهاي چرب (روغن كرچك يا روغن سويا) و گليسرين در غلظتهاي مختلف بدست مي آيد. در شكلات، شكلات تركيبي و پوشش هاي مشابه، PGPR عمدتا با مواد ديگر مانند لسيتين براي كاهش ويسكوزيته استفاده مي شود. پلي گليسرول پلي رسينولئات اصطكاك بين ذرات جامد (مانند كاكائو، شكر، شير) را كاهش داده و متقابلا ويسكوزيته پلاستيك شكلاتهاي تهيه شده با كره كاكائو و يا جانشين كره كاكائو را كاهش مي دهد و از اين طريق تعامل ميان ذرات شكر و چربي را بهبود مي بخشد. استفاده همزمان از PGPR و لسيتين در شكلات تاثير سينرژيستي دارد، يعني تركيب موجود بهترين تاثير و عملكرد را در شكلات به جاي مي گذارد. همچنين مي تواند به عنوان يك امولسيفاير در اسپري ها و سس سالاد استفاده شود، يا براي بهبود بافت محصولات پخته شده بكار رود.

PGPR

كاربرد PGPR در شكلات

PGPR ويژگي هاي جريان شكلات و شكلات تركيبي را بهبود مي بخشد، به خصوص در نزديكي نقطه ذوب، مي تواند كارايي فرآيند پوشش شكلات را بهبود بخشد. پوشش هاي شكلات با جريان PGPR در اطراف شكل محصولات بهتر پوشيده مي شوند و باعث پخش شدن يكنواخت شكلات روكشي بر روي مغزي مي گردند. همچنين عملكرد تجهيزات مورد استفاده براي توليد محصولات جامد را بهبود مي بخشد. شكلات به شكل قالب بهتري وارد مي شود و محصوالت را احاطه كرده و هوا را به راحتي آزاد مي كند و باعث جلوگيري از حباب زدن شكلات مي گردد. PGPR همچنين مي تواند براي كاهش مصرف كره كاكائو ، CBS و ساير جانشينهاي كره كاكائو مورد استفاده قرار گيرد. اين محصول باعث مي شود ذرات جامد در شكلات در كره كاكائو به حالت تعليق درآمده و با كاهش ويسكوزيته شكلات، كره كاكائو كمتري استفاده مي شود و موجب صرفه جويي در هزينه ها ميشود، زيرا كره كاكائو يك عنصر گران قيمت است.
از كاربردهاي PGPR در مارگارين اين است كه خاصيت مالش پذيري (spreadability) را بهبود مي بخشد و باعث پايداري و ثبات شبكه امولسيون در مارگارينهاي با چربي پايين مي شود.

كاربرد PGPR

فارسي

كازئينات سديم

كازئينات سديم

كازئين و آب پنير دو نوع پروتئين هستند كه به طور طبيعي در شير يافت مي شوند. هر دو پروتئين به صورت گسترده براي توليد پودر پروتئين و مكمل ها استفاده مي شوند. كازئينات سديم حاوي پروتئين كازئين استخراج شده است، اما به عنوان يك افزودني غذايي استفاده مي شود. اگر به شير حساسيت داريد، لازم است از سديم كائازين استفاده كنيد. به غير از خطر براي افراد مبتلا به آلرژي شير، سديم كازئين با عوارض جانبي همراه نيست.

كازئينات سديم

مرور كلي بر كازئينات سديم

حدود 82 درصد پروتئين هاي شير متعلق به خانواده كازئين هستند. پروتئين هاي كازئين در معرض حرارت قرار دارند. در نتيجه، آنها پاستوريزه مي شوند و مي توانند خشك شوند و بازسازي شوند، در حالي كه ارزش تغذيه خود را حفظ مي كنند، گزارشات شير شير دانشگاه دانشگاه كرنل را گزارش مي دهند. كازئين سديم با مخلوط كردن كازئين استخراج شده با تركيبات سديم مانند هيدروكسيد سديم ساخته مي شود. سپس مخلوط براي توليد پودر كازئين سديم خشك مي شود. كازئين سديم پروتئين اصلي را حفظ مي كند، اما كيفيت هاي ديگر تغيير مي كنند. يك تفاوت مهم اين است كه كازئين شير به راحتي در مايعات حل نمي شود، در حالي كه كائيسين سد محلول است. از آنجا كه سديم كازئين حاوي پروتئين شير است، مي تواند يك واكنش آلرژيك ايجاد كند و اگر شما به شير حساسيت داريد بايد از آن اجتناب شود. هر گونه كازئين در مواد تشكيل دهنده بايد توجه داشته باشيد كه از شير مي آيد. آگاه باشيد كه محصولات حاوي لبنيات و غير لبني حاوي سديم كازئين هستند.

منابع كازئينات سديم

نزديك به ۸۰ درصد از پروتئين موجود در شير گاو و پنير از نوع كازئين است. براي تهيه اين پروتئين، شير گاو بي‌چربي را با اسيد رقيق يا پنيرمايه عمل‌آوري مي‌كنند، كازئين شير ته‌نشين مي‌شود. سپس ماده رسوب‌شده را صاف و خشك مي‌كنند. پس از توليد، كازئين به شكل دانه‌اي يا كلوخه‌اي و به رنگ مايل به سفيد تا زرد به دست مي‌آيد. هنگام تهيه اسيد لاكتيك از شير دست‌نخورده نيز مقداري كازئين به عنوان محصول فرعي توليد مي‌شود. بيشتر توليد كازئين با رسوب اسيدي است. سديم كازئين از شير گاو به وسيله اسيد پيشگيري شده ياك و شير گاو توليد شده است و سپس به سديم كازئين تبديل مي شود. توليد كنندگان اغلب از كائينات سديم براي افزايش محتواي پروتئين استفاده مي كنند اما همچنين نقش هاي غير مغذي را پر مي كند. به عنوان مثال، بافت، غذاها مانند سس ها را ضخيم تر مي كند و با چربي مخلوط مي كند تا از مايعات جدا نشود. كازئينات سديم در برخي از محصولات به راحتي قابل شناسايي است زيرا آنها مربوط به لبنيات هستند. به عنوان مثال، اگر مواد تشكيل دهنده را بررسي كنيد، آن را در برخي از مارك هاي بستني، محصولات پنير، ماست و دوغ پيدا خواهيد كرد. براي كائازينات سديم در غذاهاي تغذيه اي و نوشيدني هاي ورزشي استفاده كنيد. انواع محصولات پخته شده و ديگر محصولاتي كه روزانه از آنها مصرف مي كنيد نيز مانند محصولات گوشتي، ماكاروني و سوپ حاوي سديم كازئينات هستند.

كاربرد كازئينات سديم

كاربردهاي كازئينات سديم

مهمترين ويژگي كازئينات سديم اين است كه به آساني در آب حل مي گردد و در غلظت هاي كم محلولي با ويسكوزيته مناسب تشكيل مي شود و در بالاي حجم بحراني از ذرات كازئينات ژل تشكيل مي دهد كه خواص بافتي مطلوبي را در محلول ايجاد مي كند. اين محصول يك ماده غذائي افزودني است كه به عنوان ماده‌اي اتصال دهنده، امولسيون كننده، سفيد كننده و ورآورنده عمل مي‌كند. در بسياري از كشورها به عنوان امولسيون كننده در تهيه سوسيس و كالباس و به عنوان جانشين شير و خامه در فرآورده هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين در محصولاتي مانند پنير ، ماست، بستني و كافي كريمر نيز استفاده مي شود. از كازيين براي ساخت پلاستيك‌ها، چسب‌ها، آهارزدن كاغذ و پارچه، توليد رنگ‌هاي داخلي قابل شستشو و پرداخت و جلاي چرم استفاده مي‌شود. چسب كازيين خمير ضد آب سردكاري است كه از حل‌كردن كازئين در يك قلياي ملايم مانند آمونياك ساخته مي‌شود. كازئينات علاوه بر استفاده در صنايع غذائي در صنايع داروئي و توليد مواد اوليه دندانپزشكي نيز كاربرد دارد .

فروش كازئينات سديم

بازرگاني تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي خريداران از طريق وب‌سايت خود، كازئينات سديم مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد.

فارسي

بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان به گروهي از مواد اطلاق مي شوند كه جهت بهبود بعضي از خواص خمير و كيفيت نان به آرد گندم و يا خمير آن اضافه مي‌شود. بهبود دهنده ها به نانوا كمك مي كند تا محصولي با حجم و شكل ظاهري بهتر و با قابليت حفظ تازگي بيشتر در طول مدت زمان مصرف توليد نمايد. بهبود دهنده‌ نان باعث افزايش كيفيت و كارايي نان و ماندگاري بيشتر محصول نهايي كه همان نان است مي‌شوند. معمولا بهبود دهنده براي خميرهايي است كه خميرمايه دارند و مدت ور آمدن طولاني دارند و به ازاي هر نيم كيلو 2 تا 3 گرم ريخته ميشود. از مزاياي بهبود دهنده ها در خمير اين است كه به گسترش خمير سرعت مي دهندو مدت زمان ورآمدن خمير را كاهش مي دهد و آن را به شرايط مختلف آب و هوايي و دمايي مقاوم مي‌سازد و از وا رفتن خمير در مرحله تخمير نهايي و پخت نان جلوگيري مي‌كند. امروزه در كشورهايي چون ايران به علت تكنولوژي پايين آسيابها و دستگاههاي توليد آردتوليد شده مرغوربيت كافي را ندارد.مثلا از يك كارخانه آرد در طول يك هفته شاهد چند نوع آرد با تلورانس كيفيت متفاوت هستيم. خوب نوع گندم هم متفاوت است. اكثرا نانوا ها از سست بودن آرد شكوه دارند. قيمت نان هم كه براي نانوا مشكل درست كرده است. بهبود دهنده ها جزء مهمي از پخت در كارخانه هاي مدرن توليد محصولات نان هستند.

بهبود دهنده نان

مهمترين اثرات بهبود دهنده هاي نان:

  • كمك به فرآيند تخمير، مانند فرآورده هاي آنزيمي همچون آرد تهيه شده از آرد مالت و يا آلفا آميلاز تهيه شده از منابع قارچي
  • كمك به حفظ و نگهداري گاز، مانند تركيبات اكسيد كننده و از جمله اسيد آسكوربيك يا همان ويتامين سي
  • كمك به بهبود رنگ مغز نان، مانند آرد سويا
  • كمك به فرآيند توليد گاز، مانند غذاي مخمر از جمله كلرو آمونيوم
  • گلوتن موجب تثبيت شكل نهايي محصول مي‌شود و بر نرمي و كش آمدن بافت محصول نهايي تأثير دارد.
  • پروپيونات كلسيم مانع از رشد باكتري و قارچ مي شود و در نتيجه ماندگاري محصول را تا 3 برابر افزايش ميدهد.
  • پروپيونات سديم براي جلوگيري از رشد كَپك‌ها به ميزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده مي‌شود.
  • كمك به حفظ نرمي نان مانند گليسرول مونو استئارات GMS

فروش بهبود دهنده ارد

فروش بهبود دهنده

بازرگاني تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي خريداران از طريق وب‌سايت خود ،انواع بهبود دهنده هاي مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد.

فارسي

كتراك

واردكننده كتراك

كتراك

نامهاي ديگر: katrak , ماده منبسط كننده غيرانفجاري، تخريب كننده سنگ، تخريب كننده بتن، ضد بتن ساروج
بسته بندي: 30 دقيقه اي در كيسه هاي20 كيلويي و 2ساعته و 12 ساعته در كيسه هاي 25 كيلويي
مدت نگهداري: دو سال در بسته بندي اوليه در دماي ۵ الي ۳۵ درجه سانتيگراد.
قابليت حل: محلول در آب
شكل ظاهري: پودر طوسي رنگ
گريد: صنعتي

فروش كتراك

كتراك چيست

كتراك يك عامل تخريب كننده ي بدون صدا و غير انفجاري است كه بدون ايجاد سر و صدا، ارتعاش، آلودگي هوا و يا آلودگي محيط زيست، سنگ يا بتن را به راحتي ( به صورت كنترل شده ) قطعه قطعه ميكند. اين ماده يك پودر خشك است كه هنگام مخلوط شدن با آب با نيروي تا 8000 تن در هر متر مربع توليد ميكند. اخذ هيچ مجوزي يا پروانه اي براي استفاده از آن لازم نيست. كتراك در مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد كه در آن استفاده از مواد منفجره يا وسايل مكانيكي (مثلا در نزديكي ساختمان ها، كابل هاي زيرزميني، لوله هاي گاز، لوله هاي نفت و آب يا مناطق حساس به صدا) غير ممكن و نا ايمن است. كتراك يك پودر بي ضرر و غير سمي است ، كه كارآمد، با استفاده آسان و بسيار قابل اعتماد در همه انواع شرايط - حتي زير آب است. از آنجا كه قابليت اطمينان آن اثبات شده است، توسط تمام شركت هاي مهندسي عمران و ساخت و ساز در سراسر ايران استفاده مي شود. اين ماده همچنين به عنوان ملات منبسط كننده شناخته شده است، اين محصول كاملا ساده و بي خطر براي استفاده است و تا كنون در همه انواع سنگ ها و حتي بتن مسلح بكار رفته است.

كاربرد كتراك

1-استخراج معادن سنگ
2- تخريب صخره هاي سنگي و احجام بتني.
3-حفاري و احداث تونل ها
4- تخريب بـتن هاي مسلـح و غيرمسلح (نظيـر ديوارها، فونداسيونها و….).
5- تخريب در زير آب.

كاربرد كتراك

طريقه استفاده كتراك

كتراك را ابتدا با نسبت 2 به 1 با آب خالص مخلوط كرده، سپس دوغاب حاصله را به مقدار معين ، تا 80% ارتفاع چال پر مي كنيم. سپس سرچال را با گوه چوبي مي كوبيم تا در چال بسته شود. سپس پس از نيم ساعت از ريختن كتراك در داخل چال، فعل و انفعالات شيميايي انجام مي گيرد وتوليد گاز مي كند. در اثر فشار گاز گوه چوبي مقداري به سمت بالا حركت مي كند. لازم به ذكر است كه بايستي دقت شود تا نيم ساعت پس از ريختن دوغاب در داخل چال مجدداً پتك ها را در داخل چال بكوبيم. براي اينكه كتراك عمل شكستن را به طور كامل انجام دهد بايستي 1 تا 2 ساعت به آن فرصت داده شود. اين زمان بستگي به سختي سنگ دارد.
- تقريبا 2 كيلوگرم دوغاب كتراك در هر سوراخ با عمق 1 متر و قطر 38 ميلي متر استفاده مي شود. قطر سوراخ توصيه شده 38 ميلي متر است سوراخ ها نبايد با قطر بالاي 45 ميلي متر حفاري شوند.
- ما توصيه مي كنيم كه از تجهيزات حفاري پنوماتيك استفاده شود (نه ابزار هاي الكتريكي). كتراك بايد با آب شيرين سرد مخلوط شود و در اوايل روز قبل از اينكه سنگ يا بتن زير نور خورشيد گرم شود.
- سوراخ ها بايد فاصله اي بين 300 تا 350 ميلي متر داشته باشند. فاصله نزديكتر، دقيق تر خواهد بود.
- مهم است كه شما سنگ يا بتن را به صورت باز و جدا از يكديگر بشكنيد . سنگهايي كه شكسته شده اند، بايد از در حد امكان از هم جدا گردند.
- هنگام حفاري تخته سنگهاي آزاد، بايد تقريبا 80٪ از طول مته را براي سوراخ كاري استفاده نمود. براي سطوح بتني يا صخره اي در حفاري ها، اين عامل عامل در حدود 10٪ است.
- كتراك تقريبا 8000 تن در هر متر مربع نيرو توليد ميكند و بايد با دقت مورد استفاده قرار گيرد. پيشنهاد شده است كه پس از ريختن، منطقه پاكسازي شود؛ گاهي مشاهده شده است كه دوغاب كتراك از سوراخ ها به صورت پف بالا ميزند اين در صورتي است كه بخار بيش از حد ايجاد شده باشد.

طريقه استفاده كتراك

فروش كتراك

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز، كتراك مورد نياز مشتريان عزيز را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

فارسي
Tags:

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 436
  • بازدید کلی : 7158
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی