loading...

كريپتون

09120857730

بازدید : 668
11 زمان : 1399:2

پودركاكائو

قيمت فروش پودر كاكائو

فروش پودر كاكائو - واردكننده پودر كاكائو تركيه

شركت بازرگاني تيناكم محصول پودر كاكائو را از كشور تركيه بار برند آلتين ماركا در دو گريد تيره s9 و روشنs8 و كشور هلند با برند كارگيل وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد پودر كاكائو با تناژهاي مختلف با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

زغال فعال (كربن اكتيو)

زغال فعال

نامهاي ديگر: كربن اكتيو ، charcoal Activated
كشور سازنده: چين- مالزي- سوئد
گريدهاي محصول: آرايشي، دارويي، غذايي، تصفيه آب، تصفيه هوا
زغال فعال به گروهي از مواد كربني با پوكي و سطح داخلي بالا اطلاق مي‌شود كه به‌دليل مساحت داخلي قابل توجه، ساختار پوك و منفذي، ظرفيت جذب بالا، قابليت فعال‌سازي مجدد سطح و همچنين قيمت پائين در مقايسه با جاذب‌هاي غيرآلي مانند زئوليتيك، مادهٔ منحصربه‌فردي مي‌باشند.
از كاربردهاي اصلي زغال فعال در تصفيه آب ها ( آب شرب, آب آكواريومها, آبهاي صنعتي), از نظر رنگ و بو و طعم، رنگزدايي از قند و شكر، بازيافت طلا، بهسازي رنگ و طعم در نوشيدني ها و آب ميوه ها استفاده در دستگاههايي مثل: تصفيه كننده هاي هوا, خوش بو كننده ها, تصفيه كننده هاي صنعتي و… توليد راه خود را به مصارف خانگي و آرايشي باز كرده، مدتي است كه صابون ها و ماسك هاي صورتي كه براي درمان پوست مورد استفاده قرار مي گيرند، رنگ تيره اي به خود گرفته اند. اين رنگ به لطف همين ماده يعني زغال فعال شده ايجاد مي شود.

كاربردهاي زغال اكتيو آرايشي

سموم و ذرات ريز زيادي در طول روز به منافذ پوست ما مي چسبند و آن را آلوده مي كنند. زغال فعال به اين منافذ متصل شده و مانع اتصال اين مواد آلوده به پوست مي گردد و سبب پاك شدن و روشن ماندن پوست مي شود. همچنين اين ماده با لايه برداري سلول هاي مرده ي پوست، آن را شاداب تر مي سازد. زغال فعال سبب ايجاد تعادل در چربي پوست صورت شده و مانع جوش زدن بدن و صورت مي گردد. بنابراين بهتر است افرادي كه پوست چرب دارند، يك يا دو بار در هفته از زغال فعال به عنوان ماسك صورت استفاده كنند.
توجه "استفاده ي بيش از حد آن ممكن است سبب خشكي زياد پوست شود"
مسواك كردن دندان‌ها با اين زغال فعال‌شده‌اي كه به خميردندان خود اضافه كرده‌ايد، با تشكيل جرم مقابله كرده و لك‌هاي روي دندان‌ها را از بين مي‌برد. زغال فعال‌شده را به تمام بخش‌هاي دهان خود بماليد و بعد آن را تف كنيد. اين كار باعث مي‌شود باكتري‌هايي كه باعث بروز بوي بد دهان مي‌شوند، از بين بروند.
اگرچه به هنگام استفاده از زغال فعال‌شده به عنوان مكمل خميردندان زياد براي شما جذاب نيست.
مي توان براي تقويت و بهبودي موها از زغال فعال استفاده كرد. با قرار دادن زغال فعال بر روي موها مي توان آن ها از شر گرد و خاك و چربي اضافه خلاص كرد. شما مشتريان عزيز مي توانيد در فواصل زماني مشخص در هنگام استحمام يك قاشق پودر زغال فعال را به شامپويتان اضافه كنيد. هم چنين زغال فعال با زدودن آلودگي ها، علاه بر پاك سازي موها باعث حجيم شدن آن مي شود و شوره سر، قرمزي و خارش پوست سر چرب را درمان ميكند. با مخلوط كردن كمي از اين ماده با شامپو، خود را از شر اين مشكلات نجات دهيد.
فقط به ياد داشته باشيد " استفاده ي زياد از زغال ممكن است باعث خشكي بيش از حد موها شود."
براي ساخت ماسك پاك‌سازي صورت، يك قاشق چاي‌خوري زغال فعال‌، يك قاشق چاي‌خوري گلاب ، يك قاشق چاي‌خوري ژل آلوئه‌ورا و ¼ قاشق چاي‌خوري نمك دريايي را با يكديگر مخلوط كنيد. اين مخلوط را تا زماني كه مواد كامل با يكديگر تركيب شوند، هم بزنيد. ماسك را روي صورت خود بگذاريد و منتظر بمانيد تا خشك شود. سپس آن را بشوييد.

فارسي

سوربيتول

واردكننده سوربيتول

شركت بازرگاني تيناكم محصول سوربيتول را از كشور هند، آلمان و فرانسه مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 250 و300 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلوسيتول با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

سوربيتول يك قند الكلي است كه در بدن انسان به آهستگي متابوليزه مي‌شود و به دوشكل وجود دارد. سوربيتول پودر شده جانشين ساكارز مي شود و به عنوان ملين استفاده مي‌شود و سوربيتول مايع جايگزين شربت گلوكز مي شود. . قدرت شيرين‌كنندگي اين محصول 60 درصد ساكاروز است. اين ماده به صورت طبيعي در بسياري از ميوه‌ها و سبزيجات وجود دارد و به طور تجارتي از احياي گلوكز تهيه مي‌شود. غني ترين منبع سوربيتول دانه هاي سماق كوهي است همچنين در آلو سياه، سيب، گلابي و هلو نيز وجود دارد. اين محصول يك شيرين كننده مي باشد و به آساني در آب حل مي شود و در مقابل حرارت پخت با ثبات است و چون جاذبه الرطوبه مي باشد به عنوان يك نرم كننده بافت مورد استفاده قرار مي گيرد. جذب اين ماده از مجراي گوارش بسيار ضعيف است.
سوربيتول توسط هيدروژناسيون كاتاليتيكي دكستروز بدست آمده و شيرين كننده بسيار مناسبي براي توليد محصولات غذايي با قند كم است. اين ماده، شيرين كننده فساد ناپذيري در مقايسه با ساكارز است . تشكيل اسيد لاكتيك از اين پلي اول به طور قابل توجهي كمتر است و كاهش PH روس سطح دندانها را به طور فوق العاده اي كمتر مي كند بنابراين ميزان PH را به مقداري پائينتر از مقدار بحراني كه مرحله پيدايش پوسيدگي است ، پائين نمي آورد(۷/۵=PH). اين ماده به طور موفقيت آميزي در صنايع دارويي و روغنهاي مو و پوست و در محدوده وسيعي از كاربردهايي غير از كاربردهاي غذايي استفاده مي شود. استفاده از اين محصول در صنايع شيريني سازي مثل شكلات ، مخصوصاً شكلاتهاي تخته اي كه مصرف دارويي دارند ، بسيار مهم است. پودرهاي سوربيتول به شكلهاي مختلفي مي توانند استفاده شوند خواص پودري آن به ميزان تراكم پذيري و در مورد قرصها به ميزان سختي، ميزان بهم فشردگي و زمان حل شدن و مقاومت در مقابل نگه داري بستگي دارد. سوربيتول مثل بيشتر پلي اولها توسط ارگانيسم بدن انسان به عنوان ماده مغذي استفاده مي شود بامصرف گلوسيتول ذخيره گليكوژن و گليكوليز كه براي انسانها حياتي هستند به طريق مناسبي براي ديابتي ها ثابت نگه داشته مي شوند.
نامهاي ديگر: گلوسيتول, D-Sorbitol; Sorbogem; Sorbo
فرمول شيميايي: C6H14O6
شكل ظاهري: پودري سفيد، مايع 70درصد
گريد: خوراكي، دارويي
بسته بندي: بشكه 275 و 300 كيلويي
كشور سازنده: آلمان(كارگيل)، هند، فرانسه(روكت)

فارسي

جوش شيرين (بيكربنات سديم)

واردكننده جوش شيرين چيني

شركت بازرگاني تيناكم محصول جوش شيرين را از كشور چين، و ايران پتروشيمي شيراز تامين مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 50 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد جوش شيرين خوراكي با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

لاكتوز

واردكننده اصلي لاكتوز مش 200 غذايي

لاكتوزغذايي- قيمت فروش لاكتوز مش 200

نامهاي ديگر: قند شير، 4-O-β-D-galactopyranosyl-D-gluغير مجاز مي باشدe
فرمول شيميايي: C12H22O11
گريد: خوراكي، دارويي
بسته بندي 25 كيلوگرمي

لاكتوز يا همان قند شير، يك دي ساكاريد است كه در طبيعت منحصرا در شير يافت مي‌شود. نام لاكتوز از لاكت(lacte) كه درلاتين به معناي شير است وپسوند اوز (ose)كه براي نامگذاري قندها بكار برده ميشود ريشه ميگيرد. اين قند از پيوند گليكوزيدي بين يك گالاكتوز و يك گلوكز بوجود مي آيد. اتصال اين دو منو ساكاريد(گالاكتوز و گلوكز)از نوع گليكوزيدي و بشكل بتا دي گالاكتوپيرانوزيل(۱ به ۴)بتا دي گلوكو پيرانوز مي باشد. چون لاكتوز داراي يك كربن آنومري آزاد در زيرواحد گلوكز است، بنابراين در گروه دي ساكاريدهاي احيا كننده طبقه‌بندي مي‌شود. اين قند به دو فرم ايزومري آلفا و بتا وجود دارد. فرم آلفا و بتا خواص بسيار متفاوتي از يكديگر دارند، از جمله: فرم آلفا داراي چرخش ويژه 89,4+ و نقطه ذوب 202درجه سانتي‌گراد و فرم بتا داراي چرخش ويژه 35+ و نقطه ذوب 252 درجه سانتي‌گراد مي‌باشد. هر دو اينها از نظر علمي جالب و در خور توجه مي‌باشند.

كاربردهاي لاكتوز

- نسبت به فروكتوز و گالاكتوز از شيريني كمتري برخوردار بوده و از اين رو ميتواند به عنوان جايگزين مناسب براي توليد محصولات رژيمي بدون قند استقاده شود.
- در صنعت مواد غذايي از اين ماده به عنوان يك پركننده در توليد محصولات خود استفاده ميكنند و از لاكتوز به عنوان يك افزودني غذايي براي ايجاد و بهبود عطر و طعم و نيز جلوگيري از تغيير رنگ محصول استفاده مي شود.

- از اين محصول در توليد شير خشك و غداي كودك به صورت قابل ملاحظه اي استفاده ميشود به طوري كه بيش از 50 درصد از شيرخشك را لاكتوز تشكيل مي دهد.
- شركت هايي كه در زمينه صنعت لبنيات و صنعت شكلات سازي فعاليت دارند مي توانند از طريق جايگزين كردن ماده لاكتوز با بخشي از شير خشك اسكيم مصرفي، علاوه بر كاهش قيمت تمام شده محصول باعت بهبود كيفيت ، طعم ، مزه و رنگ شوند زيرا اين محصول ميتواند جايگرين مناسبي جهت بخشي از شير خشك مصرفي در توليد مواد غذايي باشد.

- در صنعت داروسازي نيز از اين محصول به عنوان پوشش و پركننده در توليد انواع قرص ها مانند داروهاي ضد اسيد، قرص هاي ضد بارداري و قرص هاي مكيدني گلو و هر نوع قرص ديگر استفاده مي شود.

فارسي

كلر

واردكننده كلر هندي

شركت بازرگاني تيناكم محصول كلر 70% را از كشور هند با برند آكوافيت مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد كلر با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

كلر

فارسي

كلريد باريم

قيمت كلريد باريم

كلريد باريم Barium chloride

نامهاي ديگر: Muryate of Barytes, Barium dichloride, Barium muriate
فرمول شيميايي: BaCl۲
شكل ظاهري: جامد سفيد رنگ
گريد: مونوهيدرات, آنهيدرات
كلريد باريم با فرمول شيميايي BaCl۲ يك تركيب شيميايي است. كه جرم مولي آن ۲۰۸٫۲۳ g/mol مي‌باشد. شكل ظاهري اين تركيب، جامد سفيد رنگ است. اين يكي از رايج ترين نمك محلول در آب باريم است به علت داشتن باريم، هنگام سوختن رنگ شعله را سبز مي كند. كلريد باريم بسيار سمي و خطرناك بوده و در باعث ايجاد مسموميت مي گردد. در اثر استنشاق بو يا خوردن ميتواند باعثسرازير شدن آب دهان و سوزش مري، درد معده، گرفتگي عضلات، تهوع، استفراغ، اسهال، فشار خون بالا، گرفتگي عضلات، قدرت عضلاني ضعيف، اشكال در تنفس، سرگيجه، وزوز گوش مي شود.

به عنوان يكي از نمك هاي محلول ارزان باريم، كلريد باريم كاربرد گسترده اي در آزمايشگاهها دارد. اين ماده معمولا به عنوان يك آزمون براي يون سولفات استفاده مي شود. در صنعت، كلريد باريم در فرآيند توليد پايداركننده ي پليمر PVC ، روغن هاي روان كننده، توليد باريم كرومات، باريم تيتانات و باريم فلوريد مورد استفاده قرار مي گيرد.
همچنين جهت كلريد باريوم در توليد سراميك، عناصر الكترونيكي دقيق، در توليد شيشه هاي ويژه، توليد حدواسطهاي مورد استفاده در داروسازي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

فارسي

پركلرين

پودركاكائو

قيمت فروش پودر كاكائو

فروش پودر كاكائو - واردكننده پودر كاكائو تركيه

شركت بازرگاني تيناكم محصول پودر كاكائو را از كشور تركيه بار برند آلتين ماركا در دو گريد تيره s9 و روشنs8 و كشور هلند با برند كارگيل وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد پودر كاكائو با تناژهاي مختلف با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

زغال فعال (كربن اكتيو)

زغال فعال

نامهاي ديگر: كربن اكتيو ، charcoal Activated
كشور سازنده: چين- مالزي- سوئد
گريدهاي محصول: آرايشي، دارويي، غذايي، تصفيه آب، تصفيه هوا
زغال فعال به گروهي از مواد كربني با پوكي و سطح داخلي بالا اطلاق مي‌شود كه به‌دليل مساحت داخلي قابل توجه، ساختار پوك و منفذي، ظرفيت جذب بالا، قابليت فعال‌سازي مجدد سطح و همچنين قيمت پائين در مقايسه با جاذب‌هاي غيرآلي مانند زئوليتيك، مادهٔ منحصربه‌فردي مي‌باشند.
از كاربردهاي اصلي زغال فعال در تصفيه آب ها ( آب شرب, آب آكواريومها, آبهاي صنعتي), از نظر رنگ و بو و طعم، رنگزدايي از قند و شكر، بازيافت طلا، بهسازي رنگ و طعم در نوشيدني ها و آب ميوه ها استفاده در دستگاههايي مثل: تصفيه كننده هاي هوا, خوش بو كننده ها, تصفيه كننده هاي صنعتي و… توليد راه خود را به مصارف خانگي و آرايشي باز كرده، مدتي است كه صابون ها و ماسك هاي صورتي كه براي درمان پوست مورد استفاده قرار مي گيرند، رنگ تيره اي به خود گرفته اند. اين رنگ به لطف همين ماده يعني زغال فعال شده ايجاد مي شود.

كاربردهاي زغال اكتيو آرايشي

سموم و ذرات ريز زيادي در طول روز به منافذ پوست ما مي چسبند و آن را آلوده مي كنند. زغال فعال به اين منافذ متصل شده و مانع اتصال اين مواد آلوده به پوست مي گردد و سبب پاك شدن و روشن ماندن پوست مي شود. همچنين اين ماده با لايه برداري سلول هاي مرده ي پوست، آن را شاداب تر مي سازد. زغال فعال سبب ايجاد تعادل در چربي پوست صورت شده و مانع جوش زدن بدن و صورت مي گردد. بنابراين بهتر است افرادي كه پوست چرب دارند، يك يا دو بار در هفته از زغال فعال به عنوان ماسك صورت استفاده كنند.
توجه "استفاده ي بيش از حد آن ممكن است سبب خشكي زياد پوست شود"
مسواك كردن دندان‌ها با اين زغال فعال‌شده‌اي كه به خميردندان خود اضافه كرده‌ايد، با تشكيل جرم مقابله كرده و لك‌هاي روي دندان‌ها را از بين مي‌برد. زغال فعال‌شده را به تمام بخش‌هاي دهان خود بماليد و بعد آن را تف كنيد. اين كار باعث مي‌شود باكتري‌هايي كه باعث بروز بوي بد دهان مي‌شوند، از بين بروند.
اگرچه به هنگام استفاده از زغال فعال‌شده به عنوان مكمل خميردندان زياد براي شما جذاب نيست.
مي توان براي تقويت و بهبودي موها از زغال فعال استفاده كرد. با قرار دادن زغال فعال بر روي موها مي توان آن ها از شر گرد و خاك و چربي اضافه خلاص كرد. شما مشتريان عزيز مي توانيد در فواصل زماني مشخص در هنگام استحمام يك قاشق پودر زغال فعال را به شامپويتان اضافه كنيد. هم چنين زغال فعال با زدودن آلودگي ها، علاه بر پاك سازي موها باعث حجيم شدن آن مي شود و شوره سر، قرمزي و خارش پوست سر چرب را درمان ميكند. با مخلوط كردن كمي از اين ماده با شامپو، خود را از شر اين مشكلات نجات دهيد.
فقط به ياد داشته باشيد " استفاده ي زياد از زغال ممكن است باعث خشكي بيش از حد موها شود."
براي ساخت ماسك پاك‌سازي صورت، يك قاشق چاي‌خوري زغال فعال‌، يك قاشق چاي‌خوري گلاب ، يك قاشق چاي‌خوري ژل آلوئه‌ورا و ¼ قاشق چاي‌خوري نمك دريايي را با يكديگر مخلوط كنيد. اين مخلوط را تا زماني كه مواد كامل با يكديگر تركيب شوند، هم بزنيد. ماسك را روي صورت خود بگذاريد و منتظر بمانيد تا خشك شود. سپس آن را بشوييد.

فارسي

سوربيتول

واردكننده سوربيتول

شركت بازرگاني تيناكم محصول سوربيتول را از كشور هند، آلمان و فرانسه مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 250 و300 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلوسيتول با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

سوربيتول يك قند الكلي است كه در بدن انسان به آهستگي متابوليزه مي‌شود و به دوشكل وجود دارد. سوربيتول پودر شده جانشين ساكارز مي شود و به عنوان ملين استفاده مي‌شود و سوربيتول مايع جايگزين شربت گلوكز مي شود. . قدرت شيرين‌كنندگي اين محصول 60 درصد ساكاروز است. اين ماده به صورت طبيعي در بسياري از ميوه‌ها و سبزيجات وجود دارد و به طور تجارتي از احياي گلوكز تهيه مي‌شود. غني ترين منبع سوربيتول دانه هاي سماق كوهي است همچنين در آلو سياه، سيب، گلابي و هلو نيز وجود دارد. اين محصول يك شيرين كننده مي باشد و به آساني در آب حل مي شود و در مقابل حرارت پخت با ثبات است و چون جاذبه الرطوبه مي باشد به عنوان يك نرم كننده بافت مورد استفاده قرار مي گيرد. جذب اين ماده از مجراي گوارش بسيار ضعيف است.
سوربيتول توسط هيدروژناسيون كاتاليتيكي دكستروز بدست آمده و شيرين كننده بسيار مناسبي براي توليد محصولات غذايي با قند كم است. اين ماده، شيرين كننده فساد ناپذيري در مقايسه با ساكارز است . تشكيل اسيد لاكتيك از اين پلي اول به طور قابل توجهي كمتر است و كاهش PH روس سطح دندانها را به طور فوق العاده اي كمتر مي كند بنابراين ميزان PH را به مقداري پائينتر از مقدار بحراني كه مرحله پيدايش پوسيدگي است ، پائين نمي آورد(۷/۵=PH). اين ماده به طور موفقيت آميزي در صنايع دارويي و روغنهاي مو و پوست و در محدوده وسيعي از كاربردهايي غير از كاربردهاي غذايي استفاده مي شود. استفاده از اين محصول در صنايع شيريني سازي مثل شكلات ، مخصوصاً شكلاتهاي تخته اي كه مصرف دارويي دارند ، بسيار مهم است. پودرهاي سوربيتول به شكلهاي مختلفي مي توانند استفاده شوند خواص پودري آن به ميزان تراكم پذيري و در مورد قرصها به ميزان سختي، ميزان بهم فشردگي و زمان حل شدن و مقاومت در مقابل نگه داري بستگي دارد. سوربيتول مثل بيشتر پلي اولها توسط ارگانيسم بدن انسان به عنوان ماده مغذي استفاده مي شود بامصرف گلوسيتول ذخيره گليكوژن و گليكوليز كه براي انسانها حياتي هستند به طريق مناسبي براي ديابتي ها ثابت نگه داشته مي شوند.
نامهاي ديگر: گلوسيتول, D-Sorbitol; Sorbogem; Sorbo
فرمول شيميايي: C6H14O6
شكل ظاهري: پودري سفيد، مايع 70درصد
گريد: خوراكي، دارويي
بسته بندي: بشكه 275 و 300 كيلويي
كشور سازنده: آلمان(كارگيل)، هند، فرانسه(روكت)

فارسي

جوش شيرين (بيكربنات سديم)

واردكننده جوش شيرين چيني

شركت بازرگاني تيناكم محصول جوش شيرين را از كشور چين، و ايران پتروشيمي شيراز تامين مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 50 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد جوش شيرين خوراكي با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

لاكتوز

واردكننده اصلي لاكتوز مش 200 غذايي

لاكتوزغذايي- قيمت فروش لاكتوز مش 200

نامهاي ديگر: قند شير، 4-O-β-D-galactopyranosyl-D-gluغير مجاز مي باشدe
فرمول شيميايي: C12H22O11
گريد: خوراكي، دارويي
بسته بندي 25 كيلوگرمي

لاكتوز يا همان قند شير، يك دي ساكاريد است كه در طبيعت منحصرا در شير يافت مي‌شود. نام لاكتوز از لاكت(lacte) كه درلاتين به معناي شير است وپسوند اوز (ose)كه براي نامگذاري قندها بكار برده ميشود ريشه ميگيرد. اين قند از پيوند گليكوزيدي بين يك گالاكتوز و يك گلوكز بوجود مي آيد. اتصال اين دو منو ساكاريد(گالاكتوز و گلوكز)از نوع گليكوزيدي و بشكل بتا دي گالاكتوپيرانوزيل(۱ به ۴)بتا دي گلوكو پيرانوز مي باشد. چون لاكتوز داراي يك كربن آنومري آزاد در زيرواحد گلوكز است، بنابراين در گروه دي ساكاريدهاي احيا كننده طبقه‌بندي مي‌شود. اين قند به دو فرم ايزومري آلفا و بتا وجود دارد. فرم آلفا و بتا خواص بسيار متفاوتي از يكديگر دارند، از جمله: فرم آلفا داراي چرخش ويژه 89,4+ و نقطه ذوب 202درجه سانتي‌گراد و فرم بتا داراي چرخش ويژه 35+ و نقطه ذوب 252 درجه سانتي‌گراد مي‌باشد. هر دو اينها از نظر علمي جالب و در خور توجه مي‌باشند.

كاربردهاي لاكتوز

- نسبت به فروكتوز و گالاكتوز از شيريني كمتري برخوردار بوده و از اين رو ميتواند به عنوان جايگزين مناسب براي توليد محصولات رژيمي بدون قند استقاده شود.
- در صنعت مواد غذايي از اين ماده به عنوان يك پركننده در توليد محصولات خود استفاده ميكنند و از لاكتوز به عنوان يك افزودني غذايي براي ايجاد و بهبود عطر و طعم و نيز جلوگيري از تغيير رنگ محصول استفاده مي شود.

- از اين محصول در توليد شير خشك و غداي كودك به صورت قابل ملاحظه اي استفاده ميشود به طوري كه بيش از 50 درصد از شيرخشك را لاكتوز تشكيل مي دهد.
- شركت هايي كه در زمينه صنعت لبنيات و صنعت شكلات سازي فعاليت دارند مي توانند از طريق جايگزين كردن ماده لاكتوز با بخشي از شير خشك اسكيم مصرفي، علاوه بر كاهش قيمت تمام شده محصول باعت بهبود كيفيت ، طعم ، مزه و رنگ شوند زيرا اين محصول ميتواند جايگرين مناسبي جهت بخشي از شير خشك مصرفي در توليد مواد غذايي باشد.

- در صنعت داروسازي نيز از اين محصول به عنوان پوشش و پركننده در توليد انواع قرص ها مانند داروهاي ضد اسيد، قرص هاي ضد بارداري و قرص هاي مكيدني گلو و هر نوع قرص ديگر استفاده مي شود.

فارسي

كلر

واردكننده كلر هندي

شركت بازرگاني تيناكم محصول كلر 70% را از كشور هند با برند آكوافيت مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد كلر با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

كلر

فارسي

كلريد باريم

قيمت كلريد باريم

كلريد باريم Barium chloride

نامهاي ديگر: Muryate of Barytes, Barium dichloride, Barium muriate
فرمول شيميايي: BaCl۲
شكل ظاهري: جامد سفيد رنگ
گريد: مونوهيدرات, آنهيدرات
كلريد باريم با فرمول شيميايي BaCl۲ يك تركيب شيميايي است. كه جرم مولي آن ۲۰۸٫۲۳ g/mol مي‌باشد. شكل ظاهري اين تركيب، جامد سفيد رنگ است. اين يكي از رايج ترين نمك محلول در آب باريم است به علت داشتن باريم، هنگام سوختن رنگ شعله را سبز مي كند. كلريد باريم بسيار سمي و خطرناك بوده و در باعث ايجاد مسموميت مي گردد. در اثر استنشاق بو يا خوردن ميتواند باعثسرازير شدن آب دهان و سوزش مري، درد معده، گرفتگي عضلات، تهوع، استفراغ، اسهال، فشار خون بالا، گرفتگي عضلات، قدرت عضلاني ضعيف، اشكال در تنفس، سرگيجه، وزوز گوش مي شود.

به عنوان يكي از نمك هاي محلول ارزان باريم، كلريد باريم كاربرد گسترده اي در آزمايشگاهها دارد. اين ماده معمولا به عنوان يك آزمون براي يون سولفات استفاده مي شود. در صنعت، كلريد باريم در فرآيند توليد پايداركننده ي پليمر PVC ، روغن هاي روان كننده، توليد باريم كرومات، باريم تيتانات و باريم فلوريد مورد استفاده قرار مي گيرد.
همچنين جهت كلريد باريوم در توليد سراميك، عناصر الكترونيكي دقيق، در توليد شيشه هاي ويژه، توليد حدواسطهاي مورد استفاده در داروسازي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

فارسي

پركلرين

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 426
  • بازدید کلی : 7148
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی