loading...

كريپتون

09120857730

بازدید : 573
11 زمان : 1399:2

اتانول

نامهاي ديگر: الكل اتيليك، اتيل الكل، الكل ميوه، اتانول 96درصد
فرمول شيميايي: C۲H۵ OH
نقطه جوش: 78.4 درجه سانتيگراد
گريدهاي محصول: صنعتي، دارويي

قيمت اتانول

تاريخچه اتانول

الكل براي انسان از دوران قديم شناخته شده بود و از اين ماده به اشكال مختلف استفاده مي شد. جداسازي اين ماده به عنوان اتانول نسبتاً خالص به احتمال زياد اولين بار توسط جابر بن حيان كه صنعت تقطير را گسترش داد، صورت گرفت. البته بيشتر گمان مي‌رود كه اتانول خالص توسط محمد زكرياي رازي دانشمند ايراني توليد شده باشد. الكل (اتانول) خالص به طور متداول به الكل (اتانول) گريد خوراكي (الكل نوشيدني) گفته مي شود. الكل گريد خوراكي همواره 96% (proof 192) بوده و از منابع طبيعي بدست مي آيد.

جمع بندي: روشهاي توليد الكل متفاوت ميباشد:

1- از تخمير حبوبات و ميوه ها (مانند آبجو)

2- از تقطيرحبوبات و ميوه ها (مانند ودكا، ويسكي، جين)

3- از تـغـيير شـيميايي در سوختـهاي فسـيلي هـمچـون گاز، زغال سنگ و نفت ( الكل صنعتي )

4- از تركيـب شيـميـايي مـنوكســيد كربن و هيدروژن (مانند متانول و الكل چوب)

مراحل توليد الكل

خواص فيزيكي الكل

الكل اتيليك يا اتانول در زمره الكل‌هاي يك ظرفيتي نوع اول است. اتانول كه به اختصار الكل سفيد ناميده مي‌شود مايعي است فرار، شفاف، قابل اشتعال و با بوي مشخص كه با هر نسبتي با آب تركيب مي‌شود، به آساني مي‌سوزد و بر اثر احتراق آن، آب و گاز كربنيك حاصل مي‌شود. هم چنين با سرعت تبخير مي‌شود و هيچ اثر زيست محيطي نامطلوب بر جا نمي‌گذارد. اتانول در صنعت بعنوان حلال و ماده واسطه شيميايي براي توليد بيشتر تركيبات آلي استفاده مي‌شود. بدليل تشكيل پيوند هيدروژني با هر نسبتي در آب حل مي‌شود. اتانول در مقايسه با تركيبات آلي كه وزن مولكولي يكساني با آن دارند، نقطه جوش بالاتري دارد. الكل اتانول خاصيت ضعيف اسيدي و بازي از خود نشان مي‌دهد كه خاصيت بازي آن بدليل جفت الكترون تنهاي اكسيژن بوده و خاصيت اسيدي آن، بخاطر پيوند هيدروژن با عنصر الكترونگاتيو اكسيژن است.

كاربرد اتانول

  • صنعتي: بزرگترين كاربرد اتانول به صورت خالص به عنوان سوخت در موتور خودروها است. هم چنين اتانول بدليل نقطه ذوب پائين در صنعت ضديخ‌سازي استفاده مي‌شود.
  • عطرسازي: به عنوان حلال در صنايع عطرسازي و چاپ
  • نوشيدني هاي الكلي: اتانول را در انواع مشروبات الكلي مصرف مي كنند.
  • پيل سوختي اتانولي: الكل را مي توان در پيل هاي سوختي مستقيم DEFC براي توليد برق همراه با محصولات جانبي آب و دي اكسيدكربن بكار برد.
  • سوخت موشك: اتانول را در سوخت موشك براي افزايش نيروي پيشرانه بكار مي برند.
  • ضد عفوني كننده: اتانول 70-85درصد را در مراكز پزشكي براي ضدعفوني لوازم پزشكي ، ضد عفوني ضخم و مواد ضد عفوني كننده دست استفاده مي كنند.
  • پاد زهر: اتانول را براي از بين بردن اثر مسموميت بعضي از مواد مانند متانول و اتيلن گلايكو استفاده مي كنند.
  • ساير كاربردها: به عنوان حلال در صنايع عطرسازي و چاپ، ضد عرق و ..

اطلاعات ايمني اتانول

الكل اتيليك از طريق استنشاقي، پوستي و گوارشي روي بدن انسان اثر مي گذارد. اثر روي پوست مانند ساير حلالهاي چربي است و در صورت عدم احتياط باعث التهاب پوست مي شود. هر چند خوردن الكل صنعتي بعيد به نظر مي رسد ولي ممكن است توسط افرادي كه اعتياد دارند استفاده شود. از آنجا كه به الكل صنعتي مواد گوناگوني جهت جلوگيري از استفاده خوراكي افزوده مي شود و گاهي اين مواد اثرات سوء بيشتري از الكل به تنهايي دارند لذا در صورت مصرف الكل صنعتي بصورت خوراكي عوارض بسته به نوع ماده اضافه شده متفاوت مي باشد.عوارض حاد مصرف اتانول تهوع ، استفراغ ، افسردگي ، تنگي نفس مي باشد.عوارض مزمن اعتياد به الكل (الكسيم) ، سيروز كبدي ، تاثير در سلسله اعصاب مركزي ، تاثير در حافظه در بلند مدت مي باشد. اتانول يك مايع قابل اشتعال مي باشد كه بخار آن مخلوط با هوا در حرارت معمولي قابل اشتعال مي باشد. لذا مخاطرات آتش سوزي و انفجار نيز بايستي مد نظر قرار گيرد. در بكارگيري افراد در محيطهايي كه اتانول وجود دارد توجه به وضعيت وبيماريهاي كبدي و پوستي وتنفسي لازم مي باشد.

فارسي

اسپن 80 - سوربيتان مونو اولئات

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو اولئات يا همان اسپن 80 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي بشكه 200 كيلوگرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 80 با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

اسپن 65 - سوربيتان تري استئارات

فروش سوربيتان تري استئارات خوراكي - STS - اسپن 65

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان تري استئارات يا همان اسپن 65 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند.

نامهاي ديگر: سوربيتان تري استئارات، E492, سوربيتان تري استئارات خشك, STS, سوربيتان آسترها
فرمول شيميايي: C60H114O8
شكل: پولكهاي كرمي روشن و مومي شكل
عملكرد: امولسيون ها، تثبيت كننده، پرپشت كننده، پايدار كننده
حلاليت: اين مي تواند در آب، متانول و اتانول تجزيه شود.
بسته ويژگي ها: 25 كيلو گرم كرافت كيسه.
HLB=2.1
سوربيتان تري استئارات يك سورفكتانت غيريوني است كه از استريفيه شدن سوربيتول با اسيد استئاريك در درجات مختلف بدست مي آيد. اين ماده تحت عنوان افزودني غذايي E492 شناخته مي شود. اين ماده سورفاكتانت چربي دوست است. به طور كلي به عنوان يك امولسيفاير همراه با پلي سوربات استفاده مي شود.

كاربرد سوربيتان تري استئارات

كاربرد اسپن 65

سوربيتان تري استئارات امولسيفايري است كه در روغنها و چربيها و صنعت نان كاربرد وسيعي دارد.اين ماده كه به عنوان يك عامل پخش كننده استفاده ميشود در كرم ها، لوسيون ها، لوازم آرايشي و در صنعت خوراكي به عنوان تثبيت كننده و امولسيفاير استفاده مي شود. در زير به برخي مصارف اسپن 65 اشاره مي شود.

Ø در شيريني و شكلات جلوگيري از بلوم زدن شكلات
Ø محصولات نانوايي فانتزي
Ø محصولات ذرت و پوشش هاي تركيبي
Ø بيكر -مخمرها جهت بهبود كيفيت مخمر
Ø امولسيون روغن جهت جلوگيري از كريستاليزاسيون مجدد
Ø شير و خامه مخلوط
Øمارگارينها جهت كاهش ايجاد بافت شني
Øانواع حلوا
Ø آب نبات كاكائو
Ø شيريني
Øمكمل هاي غذايي

فارسي

اسپن 60 - سوربيتان مونو استئارات

اسپن 60، توليد اسپن 60، فروش اسپن 60،خريد اسپن 60 سوربيتان مونو استئارات (اسپن 60)

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو استئارات يا همان اسپن 60 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25كيلوگرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 60 با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

شكل: پودري خامه اي سفيد
بسته بندي : كيسه 25 كيلوگرمي
HLB :4.7

سوربيتان مونو استئارات استر از سوربيتان (مشتق سوربيتول)، اسيد پالمتيك و اسيد استئاريك است و گاهي اوقات به عنوان موم مصنوعي ناميده مي شود. از اين امولسيفاير جهت مخلوط كردن آب و روغن استفاده مي شود. سوربيتان مونو استئارات در آب سرد نامحلول هستند اما در آب گرم پخش مي‌شوند. به عنوان تركيب ضد كف، امولسيفاير و پايداركننده در مخلوط‌هاي كيك و توليد مخمربه كار مي‌رود. اسپن 60 يك اسيد چرب است كه كاربردهاي زيادي در صنايع غذايي و در محصولات بهداشتي و مراقبت از زيبايي دارد. اين ماده يك افزودني غذايي است كه به عنوان يك سورفاكتانت و يا مخلوط كن كار مي كند استفاده مي شود.

موارد مصرف سوربيتان مونو استئارات

كاربرد اسپن 60

به عنوان يك عامل امولسيون كننده و تثبيت كننده در مخلوط كيك ها، محصولات پخته شده، پودينگ ها، خامه، كرم هموروئيد، و كرم براي درمان خشكي پوست استفاده مي شود. اين محصول اغلب با پلي سوربات 80 استفاده مي شود.

فارسي

اسپن 20 -سوربيتان مونو لائورات

قيمت اسپن 20

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو لائورات يا همان اسپن 20 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 200 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 20 با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

ناتامايسين

واردكننده ناتامايسين

شركت بازرگاني تيناكم نگهدارنده ناتامايسين را از كشور چين با برند FOODCHEM، و آلمان وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد ناتامايسين با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

ناتامايسين نگهدارنده‌اي طبيعي و يك تركيب ضد ميكروب طبيعي است كه نام ديگر آن پيماريسين بوده و جهت كنترل كپك و مخمر در صنايع غذايي استفاده مي‌شود. ناتامايسين پودري - كريستالي با رنگ سفيد متمايل به زرد، بدون طعم و بو مي باشد. اين ماده در حالت كريستالي بسيار پايدار ميباشد. اين محصول از كشت ميكروبي استرپتومايسس ناتالنسيس كه نوعي باكتري موجود در خاك است، تحت يك فرايند كنترل شده تخمير حاصل ميشود. ناتامايسين در قياس با هر گونه قارچ كش مجاز در صنايع غذايي بيشترين دامنه ي فعاليت را در برابر قارچ ها و مخمرها دارد. اين ماده به عنوان يك عامل ضد قارچ در بسياري از كشورها و اصولاً جهت كاربرد سطحي در پنير و فرآورده هاي گوشتي و لبني كاربرد دارد. به ويژه از آنجا كه ناتامايسين تأثير بازدارندگي روي باكتري ها ندارد، براي استفاده در محصولاتي كه مستلزم فرآيند رسيدگي طبيعي باكريايي هستند، بسيار مفيد مي باشد. به طور كلي، ناتامايسين با اتصال به استرولها باعث ممانعت از سنتز ارگوسترول و از هم گسيختگي غشا و در نتيجه تراوش مواد به بيرون از سلول و مرگ سلول مي شود. اين ماده در مقادير خيلي كم فعاليت بازدارندگي وسيعي بر روي طيف گسترده اي از كپكها و مخمرها داشته، همچنين از سنتز مايكوتوكسينها جلوگيري مي كند.

كاربرد ناتامايسين

كاربردهاي رايج ناتامايسين

رايج ترين كاربرد اين ماده به عنوان نگهدارنده در توليد پنير، ماست ، دوغ و همچنين صنايع گوشتي و سالادهاي بسته بندي شده است. ناتامايسين مي تواند تقريباً تمام مخمر ها و كپك ها را كنترل نمايد؛ اما بر باكتري هاي فعال، ويروس ها يا ساير ميكروارگانيسم ها تاثيري ندارد. نكته عطف اين ماده اين است كه بر روي عطر و طعم محصولات هيچگونه اثري ندارد. اين فـرآورده در محصولات مخـتلف صنايع غذايي از جمله انواع فرآورده هاي لبني، نوشابه ها، آبميوه ها، فرآورده هاي گوشتي، غذاها و پودرهاي آماده و غيره مصرف دارد.

فارسي

اسيد استيك Acetic Acid

اسيد استيك، فروش اسيد استيك خوراكي، قيمت استيك اسيد شازند

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز ، اسيد استيك مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي استيك عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت اسيد استيك ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

نام هاي ديگر: اتانوئيك اسيد، جوهر انگور، جوهر سركه، اسيد اتيليك، اسيدمتان كربوكسيل، هيدروژن استات
فرمول شيميايي : CH3COOH
بسته بندي : تانكر 25 تن، بشكه 220 ليتري، گالن35 و 60 ليتري
خواص فيزيكي : مايع بي رنگ يا كريستال ترش با بوي مشايه سركه - تركيبات خالص زير 17 درجه سانتي گراد جامد است. بيشتر به صورت محلول آبي استفاده مي شود.

كاربرد اصلي اسيد استيك در توليد استات وينيل تكپاره (VAM) است. بين ۴۰ تا ۴۵ درصد از اسيد استيك توليد شده در جهان، به مصرف اين كاربرد مي‌رسد. استات وينيل مي‌تواند به استات پلي وينيل يا ساير پوليمرها، پوليمريزه شود كه اين مواد در رنگها و چسبها كاربرد دارند. توليد جهاني آنيدريد استيك يكي از اصلي‌ترين كاربرد است كه بين ۲۰ تا ۳۰ درصد از توليد اسيد استيك در جهان را به مصرف خود مي‌رساند. از ديگر كاربردهاي استيك اسيد در توليد اتيل استات، حلال ها، نساجي، به صورت سركه به عنوان چاشني غذا و تهيه انواع ترشي مي توان اشاره كرد. اسيد استيك رقيق به عنوان افشانه براي از بين بردن قارچهاي گياهان بكار برده ميشود. اسيد استيك گلاسيال در صنايع شيميايي در توليد فيلمهاي عكاسي، توليد پلاستيك پلي اتيلن تري فتا

اتانول

نامهاي ديگر: الكل اتيليك، اتيل الكل، الكل ميوه، اتانول 96درصد
فرمول شيميايي: C۲H۵ OH
نقطه جوش: 78.4 درجه سانتيگراد
گريدهاي محصول: صنعتي، دارويي

قيمت اتانول

تاريخچه اتانول

الكل براي انسان از دوران قديم شناخته شده بود و از اين ماده به اشكال مختلف استفاده مي شد. جداسازي اين ماده به عنوان اتانول نسبتاً خالص به احتمال زياد اولين بار توسط جابر بن حيان كه صنعت تقطير را گسترش داد، صورت گرفت. البته بيشتر گمان مي‌رود كه اتانول خالص توسط محمد زكرياي رازي دانشمند ايراني توليد شده باشد. الكل (اتانول) خالص به طور متداول به الكل (اتانول) گريد خوراكي (الكل نوشيدني) گفته مي شود. الكل گريد خوراكي همواره 96% (proof 192) بوده و از منابع طبيعي بدست مي آيد.

جمع بندي: روشهاي توليد الكل متفاوت ميباشد:

1- از تخمير حبوبات و ميوه ها (مانند آبجو)

2- از تقطيرحبوبات و ميوه ها (مانند ودكا، ويسكي، جين)

3- از تـغـيير شـيميايي در سوختـهاي فسـيلي هـمچـون گاز، زغال سنگ و نفت ( الكل صنعتي )

4- از تركيـب شيـميـايي مـنوكســيد كربن و هيدروژن (مانند متانول و الكل چوب)

مراحل توليد الكل

خواص فيزيكي الكل

الكل اتيليك يا اتانول در زمره الكل‌هاي يك ظرفيتي نوع اول است. اتانول كه به اختصار الكل سفيد ناميده مي‌شود مايعي است فرار، شفاف، قابل اشتعال و با بوي مشخص كه با هر نسبتي با آب تركيب مي‌شود، به آساني مي‌سوزد و بر اثر احتراق آن، آب و گاز كربنيك حاصل مي‌شود. هم چنين با سرعت تبخير مي‌شود و هيچ اثر زيست محيطي نامطلوب بر جا نمي‌گذارد. اتانول در صنعت بعنوان حلال و ماده واسطه شيميايي براي توليد بيشتر تركيبات آلي استفاده مي‌شود. بدليل تشكيل پيوند هيدروژني با هر نسبتي در آب حل مي‌شود. اتانول در مقايسه با تركيبات آلي كه وزن مولكولي يكساني با آن دارند، نقطه جوش بالاتري دارد. الكل اتانول خاصيت ضعيف اسيدي و بازي از خود نشان مي‌دهد كه خاصيت بازي آن بدليل جفت الكترون تنهاي اكسيژن بوده و خاصيت اسيدي آن، بخاطر پيوند هيدروژن با عنصر الكترونگاتيو اكسيژن است.

كاربرد اتانول

  • صنعتي: بزرگترين كاربرد اتانول به صورت خالص به عنوان سوخت در موتور خودروها است. هم چنين اتانول بدليل نقطه ذوب پائين در صنعت ضديخ‌سازي استفاده مي‌شود.
  • عطرسازي: به عنوان حلال در صنايع عطرسازي و چاپ
  • نوشيدني هاي الكلي: اتانول را در انواع مشروبات الكلي مصرف مي كنند.
  • پيل سوختي اتانولي: الكل را مي توان در پيل هاي سوختي مستقيم DEFC براي توليد برق همراه با محصولات جانبي آب و دي اكسيدكربن بكار برد.
  • سوخت موشك: اتانول را در سوخت موشك براي افزايش نيروي پيشرانه بكار مي برند.
  • ضد عفوني كننده: اتانول 70-85درصد را در مراكز پزشكي براي ضدعفوني لوازم پزشكي ، ضد عفوني ضخم و مواد ضد عفوني كننده دست استفاده مي كنند.
  • پاد زهر: اتانول را براي از بين بردن اثر مسموميت بعضي از مواد مانند متانول و اتيلن گلايكو استفاده مي كنند.
  • ساير كاربردها: به عنوان حلال در صنايع عطرسازي و چاپ، ضد عرق و ..

اطلاعات ايمني اتانول

الكل اتيليك از طريق استنشاقي، پوستي و گوارشي روي بدن انسان اثر مي گذارد. اثر روي پوست مانند ساير حلالهاي چربي است و در صورت عدم احتياط باعث التهاب پوست مي شود. هر چند خوردن الكل صنعتي بعيد به نظر مي رسد ولي ممكن است توسط افرادي كه اعتياد دارند استفاده شود. از آنجا كه به الكل صنعتي مواد گوناگوني جهت جلوگيري از استفاده خوراكي افزوده مي شود و گاهي اين مواد اثرات سوء بيشتري از الكل به تنهايي دارند لذا در صورت مصرف الكل صنعتي بصورت خوراكي عوارض بسته به نوع ماده اضافه شده متفاوت مي باشد.عوارض حاد مصرف اتانول تهوع ، استفراغ ، افسردگي ، تنگي نفس مي باشد.عوارض مزمن اعتياد به الكل (الكسيم) ، سيروز كبدي ، تاثير در سلسله اعصاب مركزي ، تاثير در حافظه در بلند مدت مي باشد. اتانول يك مايع قابل اشتعال مي باشد كه بخار آن مخلوط با هوا در حرارت معمولي قابل اشتعال مي باشد. لذا مخاطرات آتش سوزي و انفجار نيز بايستي مد نظر قرار گيرد. در بكارگيري افراد در محيطهايي كه اتانول وجود دارد توجه به وضعيت وبيماريهاي كبدي و پوستي وتنفسي لازم مي باشد.

فارسي

اسپن 80 - سوربيتان مونو اولئات

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو اولئات يا همان اسپن 80 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي بشكه 200 كيلوگرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 80 با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

اسپن 65 - سوربيتان تري استئارات

فروش سوربيتان تري استئارات خوراكي - STS - اسپن 65

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان تري استئارات يا همان اسپن 65 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند.

نامهاي ديگر: سوربيتان تري استئارات، E492, سوربيتان تري استئارات خشك, STS, سوربيتان آسترها
فرمول شيميايي: C60H114O8
شكل: پولكهاي كرمي روشن و مومي شكل
عملكرد: امولسيون ها، تثبيت كننده، پرپشت كننده، پايدار كننده
حلاليت: اين مي تواند در آب، متانول و اتانول تجزيه شود.
بسته ويژگي ها: 25 كيلو گرم كرافت كيسه.
HLB=2.1
سوربيتان تري استئارات يك سورفكتانت غيريوني است كه از استريفيه شدن سوربيتول با اسيد استئاريك در درجات مختلف بدست مي آيد. اين ماده تحت عنوان افزودني غذايي E492 شناخته مي شود. اين ماده سورفاكتانت چربي دوست است. به طور كلي به عنوان يك امولسيفاير همراه با پلي سوربات استفاده مي شود.

كاربرد سوربيتان تري استئارات

كاربرد اسپن 65

سوربيتان تري استئارات امولسيفايري است كه در روغنها و چربيها و صنعت نان كاربرد وسيعي دارد.اين ماده كه به عنوان يك عامل پخش كننده استفاده ميشود در كرم ها، لوسيون ها، لوازم آرايشي و در صنعت خوراكي به عنوان تثبيت كننده و امولسيفاير استفاده مي شود. در زير به برخي مصارف اسپن 65 اشاره مي شود.

Ø در شيريني و شكلات جلوگيري از بلوم زدن شكلات
Ø محصولات نانوايي فانتزي
Ø محصولات ذرت و پوشش هاي تركيبي
Ø بيكر -مخمرها جهت بهبود كيفيت مخمر
Ø امولسيون روغن جهت جلوگيري از كريستاليزاسيون مجدد
Ø شير و خامه مخلوط
Øمارگارينها جهت كاهش ايجاد بافت شني
Øانواع حلوا
Ø آب نبات كاكائو
Ø شيريني
Øمكمل هاي غذايي

فارسي

اسپن 60 - سوربيتان مونو استئارات

اسپن 60، توليد اسپن 60، فروش اسپن 60،خريد اسپن 60 سوربيتان مونو استئارات (اسپن 60)

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو استئارات يا همان اسپن 60 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25كيلوگرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 60 با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

شكل: پودري خامه اي سفيد
بسته بندي : كيسه 25 كيلوگرمي
HLB :4.7

سوربيتان مونو استئارات استر از سوربيتان (مشتق سوربيتول)، اسيد پالمتيك و اسيد استئاريك است و گاهي اوقات به عنوان موم مصنوعي ناميده مي شود. از اين امولسيفاير جهت مخلوط كردن آب و روغن استفاده مي شود. سوربيتان مونو استئارات در آب سرد نامحلول هستند اما در آب گرم پخش مي‌شوند. به عنوان تركيب ضد كف، امولسيفاير و پايداركننده در مخلوط‌هاي كيك و توليد مخمربه كار مي‌رود. اسپن 60 يك اسيد چرب است كه كاربردهاي زيادي در صنايع غذايي و در محصولات بهداشتي و مراقبت از زيبايي دارد. اين ماده يك افزودني غذايي است كه به عنوان يك سورفاكتانت و يا مخلوط كن كار مي كند استفاده مي شود.

موارد مصرف سوربيتان مونو استئارات

كاربرد اسپن 60

به عنوان يك عامل امولسيون كننده و تثبيت كننده در مخلوط كيك ها، محصولات پخته شده، پودينگ ها، خامه، كرم هموروئيد، و كرم براي درمان خشكي پوست استفاده مي شود. اين محصول اغلب با پلي سوربات 80 استفاده مي شود.

فارسي

اسپن 20 -سوربيتان مونو لائورات

قيمت اسپن 20

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو لائورات يا همان اسپن 20 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 200 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 20 با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

ناتامايسين

واردكننده ناتامايسين

شركت بازرگاني تيناكم نگهدارنده ناتامايسين را از كشور چين با برند FOODCHEM، و آلمان وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد ناتامايسين با تلفنهاي شركت تماس حاصل فرمائيد.

ناتامايسين نگهدارنده‌اي طبيعي و يك تركيب ضد ميكروب طبيعي است كه نام ديگر آن پيماريسين بوده و جهت كنترل كپك و مخمر در صنايع غذايي استفاده مي‌شود. ناتامايسين پودري - كريستالي با رنگ سفيد متمايل به زرد، بدون طعم و بو مي باشد. اين ماده در حالت كريستالي بسيار پايدار ميباشد. اين محصول از كشت ميكروبي استرپتومايسس ناتالنسيس كه نوعي باكتري موجود در خاك است، تحت يك فرايند كنترل شده تخمير حاصل ميشود. ناتامايسين در قياس با هر گونه قارچ كش مجاز در صنايع غذايي بيشترين دامنه ي فعاليت را در برابر قارچ ها و مخمرها دارد. اين ماده به عنوان يك عامل ضد قارچ در بسياري از كشورها و اصولاً جهت كاربرد سطحي در پنير و فرآورده هاي گوشتي و لبني كاربرد دارد. به ويژه از آنجا كه ناتامايسين تأثير بازدارندگي روي باكتري ها ندارد، براي استفاده در محصولاتي كه مستلزم فرآيند رسيدگي طبيعي باكريايي هستند، بسيار مفيد مي باشد. به طور كلي، ناتامايسين با اتصال به استرولها باعث ممانعت از سنتز ارگوسترول و از هم گسيختگي غشا و در نتيجه تراوش مواد به بيرون از سلول و مرگ سلول مي شود. اين ماده در مقادير خيلي كم فعاليت بازدارندگي وسيعي بر روي طيف گسترده اي از كپكها و مخمرها داشته، همچنين از سنتز مايكوتوكسينها جلوگيري مي كند.

كاربرد ناتامايسين

كاربردهاي رايج ناتامايسين

رايج ترين كاربرد اين ماده به عنوان نگهدارنده در توليد پنير، ماست ، دوغ و همچنين صنايع گوشتي و سالادهاي بسته بندي شده است. ناتامايسين مي تواند تقريباً تمام مخمر ها و كپك ها را كنترل نمايد؛ اما بر باكتري هاي فعال، ويروس ها يا ساير ميكروارگانيسم ها تاثيري ندارد. نكته عطف اين ماده اين است كه بر روي عطر و طعم محصولات هيچگونه اثري ندارد. اين فـرآورده در محصولات مخـتلف صنايع غذايي از جمله انواع فرآورده هاي لبني، نوشابه ها، آبميوه ها، فرآورده هاي گوشتي، غذاها و پودرهاي آماده و غيره مصرف دارد.

فارسي

اسيد استيك Acetic Acid

اسيد استيك، فروش اسيد استيك خوراكي، قيمت استيك اسيد شازند

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز ، اسيد استيك مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي استيك عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت اسيد استيك ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

نام هاي ديگر: اتانوئيك اسيد، جوهر انگور، جوهر سركه، اسيد اتيليك، اسيدمتان كربوكسيل، هيدروژن استات
فرمول شيميايي : CH3COOH
بسته بندي : تانكر 25 تن، بشكه 220 ليتري، گالن35 و 60 ليتري
خواص فيزيكي : مايع بي رنگ يا كريستال ترش با بوي مشايه سركه - تركيبات خالص زير 17 درجه سانتي گراد جامد است. بيشتر به صورت محلول آبي استفاده مي شود.

كاربرد اصلي اسيد استيك در توليد استات وينيل تكپاره (VAM) است. بين ۴۰ تا ۴۵ درصد از اسيد استيك توليد شده در جهان، به مصرف اين كاربرد مي‌رسد. استات وينيل مي‌تواند به استات پلي وينيل يا ساير پوليمرها، پوليمريزه شود كه اين مواد در رنگها و چسبها كاربرد دارند. توليد جهاني آنيدريد استيك يكي از اصلي‌ترين كاربرد است كه بين ۲۰ تا ۳۰ درصد از توليد اسيد استيك در جهان را به مصرف خود مي‌رساند. از ديگر كاربردهاي استيك اسيد در توليد اتيل استات، حلال ها، نساجي، به صورت سركه به عنوان چاشني غذا و تهيه انواع ترشي مي توان اشاره كرد. اسيد استيك رقيق به عنوان افشانه براي از بين بردن قارچهاي گياهان بكار برده ميشود. اسيد استيك گلاسيال در صنايع شيميايي در توليد فيلمهاي عكاسي، توليد پلاستيك پلي اتيلن تري فتا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 435
  • بازدید کلی : 7157
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی